Otázky a odpovede - ZEON | Inovácie od ZSE

Aktualizujte si Váš prehliadač

Stránka ZSE používa najnovšie technológie, ktoré Váš prehliadač nepodporuje.
Prosím, aktualizujte si ho kliknutím na logo príslušného prehliadača.

Ďakujeme za pochopenie.

/

Čo je to ZEON? Aká je to firma?

ZEON nie je firma, ide o produktovú značku patriacu pod ZSE. Pod značkou ZEON ponúka ZSE inteligentnú domácnosť ZEON Smart Domov.

Značka ZSE samozrejme nezaniká, aj naďalej bude ponúkať výhodnú dodávku elektriny a plynu, asistenčné služby, poistenia, energetické riešenia a ďalšie produkty a služby pre domácnosti a firmy.

Čo je to ZEON Smart Domov?

ZEON Smart Domov je riešenie inteligentnej domácnosti od ZSE. Pozostáva zo vzájomne prepojených zariadení a senzorov, ktoré sa dajú ovládať cez smartfón aj na diaľku. Je to bezdrôtové riešenie, nie je nutné v domácnosti nič vŕtať, ani pokladať žiadne káble. ZEON Smart Domov vám pomôže ušetriť energie, budete mať o vašej domácnosti lepší prehľad a zároveň vám poskytne pocit istoty, bezpečia a pohodlia.

Komu je určené riešenie ZEON Smart Domov?

ZEON Smart Domov je určený pre všetkých, ktorí sa neboja inovácií a ocenia kontrolu nad svojou domácnosťou, možnosť ušetriť energie a mať lepší pocit istoty, bezpečia a pohodlia. Riešenie je určené pre tých zákazníkov, ktorí majú v domácnosti internetové pripojenie s Wi-Fi routerom a smartfón s operačným systémom Android alebo iOS.

Je toto riešenie použiteľné aj pre firmy alebo inštitúcie?

ZEON Smart Domov je určený predovšetkým pre domácnosti, byty alebo rodinné domy.

Kedy, kde a ako bude možné riešenie reálne zakúpiť? Viem si to vopred reálne niekde pozrieť?

Riešenie ZEON Smart Domov je možné zakúpiť v každom ZSE Centre, telefonicky alebo priamo od predajcu ZSE, ktorý príde až k vám domov. ZEON Smart Domov riešenie je možné zakúpiť jednoduchým spôsobom, a to uzavretím kúpno-predajnej zmluvy s predajcom ZSE. Môžete si zvoliť zaplatiť tovar jednorazovo alebo na splátky vystavením splátkového kalendára. Prvú časť kúpnej ceny uhradíte až kuriérovi, ktorý vám tovar doručí na vašu zvolenú adresu. Zariadenia ZEON Smart Domov je možné si pozrieť priamo vo všetkých ZSE Centrách.

Existuje odporúčanie ako ideálne umiestniť zariadenia a senzory v mojej domácnosti?

Ku všetkým zariadeniam ZEON Smart Domov je pribalený inštalačný manuál s podrobným popisom inštalácie zariadení, odporúčaním na ich umiestnenie a s návodom pre nastavenie aplikácie a nastavenie rôznych scenárov v aplikácii.

Koľko senzorov obsahuje balík ZEON Smart Domov a koľko senzorov môžem maximálne do riešenia pripojiť?

Počet senzorov a zariadení sa odvíja od typu balíka ZEON Smart Domov.
Balík ZEON Smart Domov Variant (základný balík) obsahuje riadiacu jednotku, pohybový senzor, dverový senzor, dymový senzor a smart tlačidlo.
Balík ZEON Smart Domov Bezpečnosť obsahuje riadiacu jednotku, pohybový senzor, dverový senzor, dymový senzor, smart kameru a smart tlačidlo.
Balík ZEON Smart Domov Úspora obsahuje riadiacu jednotku, 3x smart zásuvku a smart tlačidlo.
Balík ZEON Smart Domov Zábava obsahuje riadiacu jednotku, hudobnú žiarovku a smart predlžovačku.
Balík ZEON Smart Domov Komplet obsahuje riadiacu jednotku, pohybový senzor, dverový senzor, dymový senzor, senzor zaplavenia, senzor teploty a vlhkosti, smart kameru, hudobnú žiarovku, smart zásvuku, smart predlžovačku a smart tlačidlo.
K balíku je možné dokúpiť ďalšie jednotlivé senzory. Maximálny počet pripojených senzorov do riadiacej jednotky v riešení Smart Domov je 32.

Kde nájdem aplikáciu ZEON Smart Domov? Môže aplikáciu používať viacero členov domácnosti naraz?

Aplikácia ZEON Smart Domov je dostupná v internetových obchodoch Google Play pre zariadenia s operačným systémom Android a App Store pre zariadenia s operačným systémom iOS. Aplikácia je zadarmo, je dostupná v slovenskom a maďarskom jazyku a je možné ju používať aj na viacerých smartfónoch súčasne pod rovnakým registrovaným účtom.

Je riešenie vhodné aj do exteriéru? Na akú maximálnu diaľku komunikujú senzory s riadiacou jednotkou?

Riešenie je vhodné iba do interiérového prostredia. Jednotlivé senzory komunikujú na vzdialenosť maximálneho dosahu Wi-Fi signálu.

Aký zdroj napájania majú jednotlivé zariadenia a senzory? Ako dlho vydržia?

Všetky senzory a detektory sú napájané batériami, ktoré sú dodávané priamo so zariadeniami. Výdrž batérii je približne 2 roky. Samotná výdrž záleží aj od intenzity používania zariadení. Riadiaca jednotka je napájaná 5 V adaptérom z elektrickej siete. Smart zásuvka a smart predlžovačka sú napájané z elektrickej siete.

Nebude ma mať niekto pod kontrolou a sledovať informácie o mojej domácnosti?

Údaje sa zberajú do cloudu, ktorý je na Slovensku v ZSE. ZSE zbiera len informácie o počte pripojených zariadení, nie o ich činnosti. Takže vaše súkromie ostáva nedotknuté.

Aký je postup inštalácie riešenia? Ak budem mať problém pri inštalácii, na koho sa mám obrátiť? Kto mi poradí?

Postup inštalácie zariadení ZEON Smart Domov je veľmi jednoduchý a zvládne ju každý používateľ, ktorý má skúsenosti s používaním internetu. Nie je potrebná žiadna odborná montáž.
So zariadeniami je dodávaný podrobný inštalačný manuál v slovenskom jazyku, ktorý vás inštaláciou bude sprevádzať. V prípade potreby je k dispozícii infolinka technickej podpory na telefónnom čísle 0850 666 111.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za riešenie ZEON Smart Domov?

Ľubovoľný balík ZEON Smart Domov je možné zakúpiť jednorázovou platbou alebo na splátky.
Pri jednorázovej platbe zaplatíte celú sumu priamo kuriérovi, ktorý vám tovar doručí na dobierku.
Pri platbe na splátky zaplatíte prvú časť kúpnej ceny vo výške 19,90 €, resp. 49,90 € priamo kuriérovi, ktorý vám tovar doručí na dobierku. Zvyšná časť kúpnej ceny bude rozdelená na pravidelných 48 mesačných platieb na základe splátkového kalendára.
Pri obidvoch možnostiach sa stávate vlastníkom zariadení okamžite po zaplatení a prevzatí od kuriéra. Ďalšie doplnkové zariadenia či senzory je možné zaplatiť tiež jednorázovo alebo na splátky.

Po uplynutí 4 rokov pri zakúpení na splátky ostávajú zariadenia u mňa? Budú ešte funkčné? Ako je to so zárukou a so servisom?

Pri zakúpení zariadení na splátky je zariadenie od momentu úhrady prvej časti kúpnej ceny kuriérovi stále vo vašom vlastníctve.
Po uplynutí 48 mesiacov sú zariadenia stále vaše a sú plne funkčné vrátane prístupu do aplikácie. Nebudete ale musieť platiť žiadne platby.
Záruka na zariadenia Smart Domov je 24 mesiacov. V tejto lehote bude uplatňovaný štandardný reklamačný proces na základe všeobecných obchodných podmienok.

Je možné zariadenia vrátiť späť, ak sa napríklad po pol roku mesačných splátok rozhodnem že už ich nechcem?

Zariadenia ZEON Smart Domov je možné vrátiť aj po určitom čase pri mesačných splátkach. V takomto prípade vám však bude vyúčtovaná zvyšná suma, ktorá ostáva do splatenia zariadení.