Otázky a odpovede - ZEON | Inovácie od ZSE

Aktualizujte si Váš prehliadač

Stránka ZSE používa najnovšie technológie, ktoré Váš prehliadač nepodporuje.
Prosím, aktualizujte si ho kliknutím na logo príslušného prehliadača.

Ďakujeme za pochopenie.

/

Čo je to ZEON? Aká je to firma?

ZEON nie je firma, ide o produktovú značku patriacu pod ZSE. Pod značkou ZEON ponúka ZSE inteligentné energetické riešenia, ako sú riešenia pre inteligentnú domácnosť ZEON Smart Domov, riešenia využívajúce obnoviteľné zdroje ZEON Fotovolt a ZEON Solar, ale aj inteligentnú klimatizáciu ZEON Klima.

Značka ZSE samozrejme nezaniká, aj naďalej bude ponúkať výhodnú dodávku elektriny a plynu, asistenčné služby, poistenia a ďalšie produkty a služby pre domácnosti a firmy.

Vaše najčastejšie otázky a odpovede:

ZEON Smart Domov

ZEON Fotovolt

ZEON Solar

ZEON Klima

 

Čo je to ZEON Smart Domov?

ZEON Smart Domov je riešenie inteligentnej domácnosti od ZSE. Pozostáva zo vzájomne prepojených zariadení a senzorov, ktoré sa dajú ovládať cez smartfón aj na diaľku. Je to bezdrôtové riešenie, nie je nutné v domácnosti nič vŕtať, ani pokladať žiadne káble. ZEON Smart Domov vám pomôže ušetriť energie, budete mať o vašej domácnosti lepší prehľad a zároveň vám poskytne pocit istoty, bezpečia a pohodlia.

Komu je určené riešenie ZEON Smart Domov?

ZEON Smart Domov je určený pre všetkých, ktorí sa neboja inovácií a ocenia kontrolu nad svojou domácnosťou, možnosť ušetriť energie a mať lepší pocit istoty, bezpečia a pohodlia. Riešenie je určené pre tých zákazníkov, ktorí majú v domácnosti internetové pripojenie s Wi-Fi routerom a smartfón s operačným systémom Android alebo iOS.

Je toto riešenie použiteľné aj pre firmy alebo inštitúcie?

ZEON Smart Domov je určený predovšetkým pre domácnosti, byty alebo rodinné domy.

Kedy, kde a ako bude možné riešenie reálne zakúpiť? Viem si to vopred reálne niekde pozrieť?

Riešenie ZEON Smart Domov je možné zakúpiť v každom ZSE Centre, telefonicky alebo priamo od predajcu ZSE, ktorý príde až k vám domov. ZEON Smart Domov riešenie je možné zakúpiť jednoduchým spôsobom, a to uzavretím kúpno-predajnej zmluvy s predajcom ZSE. Môžete si zvoliť zaplatiť tovar jednorazovo alebo na splátky vystavením splátkového kalendára. Prvú časť kúpnej ceny uhradíte až kuriérovi, ktorý vám tovar doručí na vašu zvolenú adresu. Zariadenia ZEON Smart Domov je možné si pozrieť priamo vo všetkých ZSE Centrách.

Existuje odporúčanie ako ideálne umiestniť zariadenia a senzory v mojej domácnosti?

Ku všetkým zariadeniam ZEON Smart Domov je pribalený inštalačný manuál s podrobným popisom inštalácie zariadení, odporúčaním na ich umiestnenie a s návodom pre nastavenie aplikácie a nastavenie rôznych scenárov v aplikácii.

Koľko senzorov obsahuje balík ZEON Smart Domov a koľko senzorov môžem maximálne do riešenia pripojiť?

Počet senzorov a zariadení sa odvíja od typu balíka ZEON Smart Domov.
Balík ZEON Smart Domov Bezpečnosť obsahuje riadiacu jednotku, pohybový senzor, dverový senzor, dymový senzor, smart kameru a smart tlačidlo.
Balík ZEON Smart Domov Úspora obsahuje riadiacu jednotku, 3x smart zásuvku a smart tlačidlo.
Balík ZEON Smart Domov Zábava obsahuje riadiacu jednotku, hudobnú žiarovku a smart predlžovačku.
Balík ZEON Smart Domov Komplet obsahuje riadiacu jednotku, pohybový senzor, dverový senzor, dymový senzor, senzor zaplavenia, senzor teploty a vlhkosti, smart kameru, hudobnú žiarovku, smart zásvuku, smart predlžovačku a smart tlačidlo.
K balíku je možné dokúpiť ďalšie jednotlivé senzory. Maximálny počet pripojených senzorov do riadiacej jednotky v riešení Smart Domov je 32.

Kde nájdem aplikáciu ZEON Smart Domov? Môže aplikáciu používať viacero členov domácnosti naraz?

Aplikácia ZEON Smart Domov je dostupná v internetových obchodoch Google Play pre zariadenia s operačným systémom Android a App Store pre zariadenia s operačným systémom iOS. Aplikácia je zadarmo, je dostupná v slovenskom a maďarskom jazyku a je možné ju používať aj na viacerých smartfónoch súčasne pod rovnakým registrovaným účtom.

Je riešenie vhodné aj do exteriéru? Na akú maximálnu diaľku komunikujú senzory s riadiacou jednotkou?

Riešenie je vhodné iba do interiérového prostredia. Jednotlivé senzory komunikujú na vzdialenosť maximálneho dosahu Wi-Fi signálu.

Aký zdroj napájania majú jednotlivé zariadenia a senzory? Ako dlho vydržia?

Všetky senzory a detektory sú napájané batériami, ktoré sú dodávané priamo so zariadeniami. Výdrž batérii je približne 2 roky. Samotná výdrž záleží aj od intenzity používania zariadení. Riadiaca jednotka je napájaná 5 V adaptérom z elektrickej siete. Smart zásuvka a smart predlžovačka sú napájané z elektrickej siete.

Nebude ma mať niekto pod kontrolou a sledovať informácie o mojej domácnosti?

Údaje sa zberajú do cloudu, ktorý je na Slovensku v ZSE. ZSE zbiera len informácie o počte pripojených zariadení, nie o ich činnosti. Takže vaše súkromie ostáva nedotknuté.

Aký je postup inštalácie riešenia? Ak budem mať problém pri inštalácii, na koho sa mám obrátiť? Kto mi poradí?

Postup inštalácie zariadení ZEON Smart Domov je veľmi jednoduchý a zvládne ju každý používateľ, ktorý má skúsenosti s používaním internetu. Nie je potrebná žiadna odborná montáž.
So zariadeniami je dodávaný podrobný inštalačný manuál v slovenskom jazyku, ktorý vás inštaláciou bude sprevádzať. V prípade potreby je k dispozícii infolinka technickej podpory na telefónnom čísle 0850 666 111.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za riešenie ZEON Smart Domov?

Ľubovoľný balík ZEON Smart Domov je možné zakúpiť jednorázovou platbou alebo na splátky.
Pri jednorázovej platbe zaplatíte celú sumu priamo kuriérovi, ktorý vám tovar doručí na dobierku.
Pri platbe na splátky zaplatíte prvú časť kúpnej ceny vo výške 19,90 €, resp. 50,00 € priamo kuriérovi, ktorý vám tovar doručí na dobierku. Zvyšná časť kúpnej ceny bude rozdelená na pravidelných 24 mesačných platieb na základe splátkového kalendára.
Pri obidvoch možnostiach sa stávate vlastníkom zariadení okamžite po zaplatení a prevzatí od kuriéra. Ďalšie doplnkové zariadenia či senzory je možné zaplatiť tiež jednorázovo alebo na splátky.

Po uplynutí 2 rokov pri zakúpení na splátky ostávajú zariadenia u mňa? Budú ešte funkčné? Ako je to so zárukou a so servisom?

Pri zakúpení zariadení na splátky je zariadenie od momentu úhrady prvej časti kúpnej ceny kuriérovi stále vo vašom vlastníctve.
Po uplynutí 24 mesiacov sú zariadenia stále vaše a sú plne funkčné vrátane prístupu do aplikácie. Nebudete ale musieť platiť žiadne platby.
Záruka na zariadenia Smart Domov je 24 mesiacov. V tejto lehote bude uplatňovaný štandardný reklamačný proces na základe všeobecných obchodných podmienok.

Je možné zariadenia vrátiť späť, ak sa napríklad po pol roku mesačných splátok rozhodnem že už ich nechcem?

Zariadenia ZEON Smart Domov je možné vrátiť aj po určitom čase pri mesačných splátkach. V takomto prípade vám však bude vyúčtovaná zvyšná suma, ktorá ostáva do splatenia zariadení.



Komu je určené riešenie ZEON Fotovolt?

Pre domácnosti žijúce v rodinných domoch na území Slovenska, ktoré sú pripojené do Západoslovenskej distribučnej alebo Východoslovenskej distribučnej spoločnosti a ktoré si chcú vyrábať elektrinu pre vlastnú spotrebu. Dokážu ním šetriť energiu, financie i životné prostredie.

Je toto riešenie použiteľné aj pre firmy alebo inštitúcie?

Toto riešenie nie je vhodné pre firmy a inštitúcie, nakoľko fotovoltické systémy inštalované na týchto odberných miestach zatiaľ distribučné spoločnosti nepripájajú do siete.

Aké sú výhody riešenia ZEON Fotovolt v porovnaní s inými podobnými riešeniami na trhu?

Výhod riešenia ZEON Fotovolt je viacero:

  • Každý panel pracuje samostatne s čo najväčším výkonom za akéhokoľvek počasia a to vďaka optimizérom výkonu. Tieto sú osadené na každom paneli zvlášť, čím maximalizujú celkovú ročnú výrobu elektriny zo systému.
  • Riešenie je v porovnaní s bežnou fotovoltikou menej náchylné na stratu výkonu zatienením, nečistotami, snehom a pod.
  • Riešenie poskytuje monitoring každého panelu zvlášť ako aj celého systému, a to zadarmo a doživotne. Umožňuje taktiež historické porovnávanie údajov o výkone a výrobe elektriny.
  • Ku všetkým riešeniam ZEON Fotovolt Štandard je možné do budúcna pripojiť batérie.
  • Riešenia ZEON Fotovolt Batéria Li-ion obsahujú vysoko-kvalitnú batériu s využiteľnosťou až 95 % kapacity batérie a dlhou životnosťou.
  • Meniče a výkonové optimizéry od spoločnosti SolarEdge sú svetová špička a na tieto komponenty sa uplatňuje nadštandardná záruka.

Je možné inštalovať riešenie ZEON Fotovolt aj na bytovom dome?

Nie, keďže riešenie inštalované pre bytový dom by nebolo možné pripojiť do distribučnej siete.

Podľa čoho by som mal zvažovať výkon zariadenia ZEON Fotovolt?

Základný výkon riešenia by mal byť dimenzovaný podľa ročnej spotreby elektrickej energie v domácnosti. Následné rozhodnutie pre typ s batériou alebo bez batérie bude určované tým, či má zákazník vhodné miesto pre batériu a či má vôbec o riešenie s batériou záujem, keďže ide o finančne náročnejšie riešenie. Na druhej strane - riešenie s batériou dokáže pokryť spotrebu aj v čase, kedy už slnko nesvieti a ušetriť až 60 % nákladov na elektrinu.

Aké sú jednotlivé kroky, ak sa rozhodnem pre riešenie ZEON Fotovolt?

Základné kroky sú nasledovné:

  • Podpis zmluvy o dielo so ZSE.
  • Dohodnutie termínu obhliadky a jej vykonanie naším montérom.
  • Žiadosť o vydanie stanoviska k rezervovanej kapacite na pripojenie malého zdroja.
  • Uhradenie zálohy za dielo.
  • Dohodnutie montáže a jej realizácia naším montérom.
  • Výmena elektromera a pripojenie zariadenia do distribučnej sústavy.
  • Prebratie diela a úhrada zvyšnej ceny diela.

 

Aká je vhodná veľkosť a orientácia strechy? Môžem riešenie ZEON Fotovolt inštalovať aj na rovnú strechu?

Minimálna veľkosť plochy strechy je 13 m2 pri šikmej streche a 32 m2 pri rovnej streche. Riešenie je teda vhodné aj pre rovnú strechu. Ideálna orientácia je juh, ale vyhovujúca orientácia je aj juhovýchod či juhozápad.

Ak by som sa rozhodol pre riešenie s batériou, aký priestor potrebujem pre batériu?

Aspoň 1 m2 s výškou aspoň 1 m.

Ako sa fakturuje kúpa a inštalácia riešenia ZEON Fotovolt? Platí sa nejaká záloha? Je možné si to zakúpiť aj na splátky?

Fakturuje sa v dvoch krokoch – zálohová faktúra vystavená po obhliadke a následne koncová faktúra zvyšnej ceny diela, ktorú je nutné uhradiť do 15 dní po montáži zariadenia. Pri riešeniach ZEON Fotovolt Štandard je výška zálohy 2 000 € s DPH, pri riešeniach ZEON Fotovolt Batéria je výška zálohy 4 500 € s DPH. Riešenie je možné zakúpiť na splátky už od 87 € s DPH mesačne. Spoločnosť ZSE Energia, a.s. neposkytuje úvery pre úhradu riešenia ZEON Fotovolt na splátky. Uvedená výška splátky je len príkladom a je orientačná. Zákazník si musí zabezpečiť úverovanie sám. Výška splátok sa môže sa u jednotlivých poskytovateľov úverov líšiť.

Je možné využiť príspevok z programu Zelená domácnostiam?

V súčasnosti nie je možné využiť finančný príspevok z programu Zelená domácnostiam.

Aká je záruka a servis na riešenie ZEON Fotovolt?

Záruka na celé dielo je 24 mesiacov. Samozrejme zabezpečujeme záručný aj pozáručný servis.

Budú nutné stavebné úpravy pri inštalácii? Sú zahrnuté v cene?

Nutné sú menšie stavebné úpravy, ktoré sa týkajú prepojenia fotovoltických panelov a striedača solárnym káblom ako aj prepojenie ďalších komponentov. Tieto úpravy sú zahrnuté v cene.

Je možné od zmluvy po jej podpísaní odstúpiť? Za akých podmienok?

Do momentu inštalácie môže zákazník odstúpiť kedykoľvek, je ale povinný zaplatiť cenu obhliadky v hodnote 50 € s DPH, ak už bola vykonaná. Taktiež je možné odstúpiť od zmluvy v prípade, ak ZSE nedodá dielo včas alebo ak sa zistí, že dohodnuté dielo nie je možné z technických dôvodov nainštalovať.

Ako je to s ovládaním riešenia ZEON Fotovolt na diaľku prostredníctvom aplikácie v mobile? Čo na to potrebujem? Kde aplikáciu nájdem? Môže aplikáciu používať viacero členov domácnosti naraz?

Riešenie ZEON Fotovolt je možné monitorovať prostredníctvom bezplatnej aplikácie výrobcu komponentov SolarEdge, ktoré sú súčasťou riešenia ZEON Fotovolt. Bezplatná aplikácia je dostupná na adrese https://monitoring.solaredge.com/. Prístup k nej vám po inštalácií diela automaticky pridelíme, pričom sa k nej následne môžete dostať z vášho počítača, tabletu alebo smartfónu. Pre mobilné zariadenia je aplikácia dostupná pre operačné systémy iOS (App Store) alebo Android (Google Play). Aplikáciu môže samozrejme po stiahnutí používať viacero členov domácnosti naraz.



Komu je určené riešenie ZEON Solar?

Pre domácnosti žijúce v rodinných domoch na celom území Slovenska, ktoré chcú využívať obnoviteľný zdroj energie v podobe osvedčenej technológie solárnych kolektorov na ohrev vody. Dokážu s ním šetriť energiu, financie i životné prostredie.

Je toto riešenie použiteľné aj pre firmy alebo inštitúcie?

Toto riešenie nie je vhodné pre firmy a inštitúcie, nakoľko pri takýchto riešeniach je väčšinou potrebný vyšší počet kolektorov a celé riešenie sa navrhuje individuálne pre potreby konkrétnej nehnuteľnosti.

Aké sú výhody riešenia ZEON Solar v porovnaní s inými podobnými riešeniami na trhu?

Riešenia ZEON Solar využívajú ploché kolektory, ktorých výhodou je vysoká spoľahlivosť a dlhá životnosť. Používame kvalitné kolektory slovenského výrobcu so životnosťou viac ako 30 rokov. Riešenia ZEON Solar obsahujú dvojvetvovú čerpadlovú jednotku, ktorá umožňuje do budúcna rozšírenie na ohrev bazénu ako aj termostatický zmiešavací ventil, vďaka ktorému sa zákazník neobarí horúcou vodou.

Je možné inštalovať riešenie ZEON Solar aj v bytovom dome?

Riešenie ZEON Solar nie je vhodné pre bytový dom, pretože je dimenzované pre potreby bežných domácností žijúcich v rodinných domoch. V prípade bytových domov by bolo potrebné individuálne riešenie, ktoré by obsahovalo väčšie množstvo kolektorov, bolo by nutné zabezpečiť statický výpočet zaťaženia strešnej konštrukcie, prípadne i súhlas od príslušného centrálneho dodávateľa teplej vody pre bytový dom.

Podľa čoho by som mal zvažovať výkon zariadenia ZEON Solar?

Predovšetkým podľa počtu osôb, ktoré žijú v domácnosti a samozrejme aj podľa možností strechy – orientácie na svetovú stranu ako aj dostupnej plochy.

Je možné s riešením ZEON Solar ohrievať aj bazén?

Riešenie ZEON Solar je pripravené na ohrev bazénu, v prípade záujmu o rozšírenie je nutné dokúpiť ďalšie komponenty ako výmenník tepla, dodatočné solárne potrubie atď.

Aké sú jednotlivé kroky, ak sa rozhodnem pre riešenie ZEON Solar?

Základné kroky sú nasledovné:

  • Podpis zmluvy o dielo so ZSE.
  • Vystavenie a úhrada zálohovej faktúry vo výške 100 €.
  • ZSE zašle vo vašom mene žiadosť o finančný príspevok do SIEA.
  • V prípade úspešnej žiadosti o príspevok podpísanie zmluvy so SIEA.
  • Dohodnutie termínu obhliadky a jej vykonanie naším montérom.
  • Dohodnutie montáže a jej realizácia naším montérom.
  • Prebratie diela a úhrada zvyšnej ceny diela.

 

Aká je vhodná veľkosť a orientácia strechy? Môžem riešenie ZEON Solar inštalovať aj na rovnú strechu?

Minimálna veľkosť plochy strechy je 4 m2 pri šikmej streche a 6 m2 pri rovnej streche. Riešenie je teda vhodné aj pre rovnú strechu. Ideálna orientácia je juh, ale vyhovujúca orientácia je aj juhovýchod či juhozápad.

Ako sa fakturuje kúpa a inštalácia riešenia ZEON Solar? Platí sa nejaká záloha? Je možné si to zakúpiť aj na splátky?

Fakturuje sa v dvoch krokoch – zálohová faktúra vo výške 100 € vystavená po podpise zmluvy pred podaním žiadosti o finančný príspevok a následne koncová faktúra zvyšnej ceny diela, ktorú je nutné uhradiť do 15 dní po montáži zariadenia. Riešenie je možné zakúpiť aj na splátky už od 50 € s DPH mesačne. Spoločnosť ZSE Energia, a.s. neposkytuje úvery pre úhradu riešenia ZEON Solar na splátky. Uvedená výška splátky je len príkladom a je orientačná. Zákazník si musí zabezpečiť úverovanie sám. Výška splátok sa môže sa u jednotlivých poskytovateľov úverov líšiť.

Je možné využiť príspevok z programu Zelená domácnostiam?

Áno, pri inštalácii riešenia ZEON Solar je možné využiť finančný príspevok z programu Zelená domácnostiam, a to až do výšky 1 750 €.

Aká je záruka a servis na riešenie ZEON Solar?

Záruka na solárne kolektory je 12 rokov, na nosné konštrukcie a ich komponenty 12 rokov, na solárny zásobník 2 roky, na smaltovanú nádrž 5 rokov a na čerpadlovú jednotku, expanznú nádobu, elektrické vyhrievacie teleso 2 kW a elektronický regulátor 2 roky. Samozrejme zabezpečujeme záručný aj pozáručný servis.

Budú nutné stavebné úpravy pri inštalácii? Sú zahrnuté v cene?

Nutné sú menšie stavebné úpravy, ktoré sa týkajú prepojenia kolektorov a solárneho zásobníka solárnym potrubím ako aj prepojenie ďalších komponentov trubkami. Tieto úpravy sú zahrnuté v cene.

Je možné od zmluvy po jej podpísaní odstúpiť? Za akých podmienok?

Do momentu inštalácie môže zákazník odstúpiť kedykoľvek, je ale povinný zaplatiť cenu obhliadky v hodnote 50 € s DPH, ak už bola vykonaná. Taktiež je to možné odstúpiť od zmluvy v prípade, ak ZSE nedodá dielo včas alebo ak sa zistí, že dohodnuté dielo nie je možné z technických dôvodov nainštalovať.



Komu je určené riešenie ZEON Klima?

Zákazníkom, ktorí majú záujem o príjemné prostredie v byte alebo dome aj v letnom období, najmä pre tých, ktorí majú byt či dom orientovaný na juhozápad, juh alebo západ.

Je toto riešenie použiteľné aj pre firmy alebo inštitúcie?

V súčasnosti je riešenie ZEON Klima ponúkané len pre domácnosti – byty alebo rodinné domy.

Aké sú výhody riešenia ZEON Klima od iných podobných riešení na trhu?

V rámci riešenia ZEON Klima garantujeme špičkovú kvalitu japonských klimatizácií Daikin s vysokou energetickou efektivitou a rovnomernou distribúciou vzduchu a teploty po celej miestnosti. Riešenia ZEON Klima majú výnimočne nízku hlučnosť na úrovni 20 – 30 dB (rovnaká hlučnosť ako šum padajúceho lístia) a tichý režim počas nočnej prevádzky. Zabudovaný vzduchový filter odstráni až 97 % alergénov. Riešenia ZEON Klima Komfort sa dajú ovládať aj na diaľku cez aplikáciu v smartfóne, takže si viete vopred nastaviť požadovanú príjemnú teplotu, keď prídete domov.

Môžem si inštalovať riešenie ZEON Klima aj v bytovom dome? Za akých podmienok?

Riešenie ZEON Klima sa dá inštalovať aj v bytovom dome, za predpokladu, že máte balkón, aby sa dala inštalácia a následný servis realizovať bezpečne a bez poškodenia fasády. Keďže fasáda bytového domu je spoločný majetok, je potrebný súhlas väčšiny vlastníkov.

Podľa čoho by som mal zvažovať výkon klimatizácie?

Výkon klimatizácie sa určuje na základe technických parametrov priestoru, ktorý má byť chladený. V prípade záujmu o výpočet vám pomôže náš predajca.

Aké sú jednotlivé kroky, ak sa rozhodnem pre riešenie ZEON Klima?

Základné kroky sú nasledovné:

  • Podpis zmluvy o dielo so ZSE.
  • Dohodnutie termínu obhliadky a jej vykonanie naším montérom.
  • Uhradenie zálohy za dielo.
  • Dohodnutie montáže a jej realizácia naším montérom.
  • Prebratie diela a úhrada zvyšnej ceny diela.

 

Ako sa faktúruje kúpa a inštalácia riešenia ZEON Klima? Platí sa nejaká záloha? Je možné si to zakúpiť aj na splátky?

Fakturuje sa v dvoch krokoch – zálohová faktúra vystavená po obhliadke a následne koncová faktúra zvyšnej ceny diela, ktorú je nutné uhradiť do 15 dní po montáži zariadenia. Pri riešeniach ZEON Klima je výška zálohy 500 € s DPH. Riešenie nie je možné zakúpiť na splátky.

Aká je záruka a servis na riešenie ZEON Klima?

Záruka na riešenie ZEON Klima je 2 + 2 roky, samozrejme zabezpečujeme záručný aj pozáručný servis.

Budú nutné stavebné úpravy pri inštalácii? Sú zahrnuté v cene?

Inštalácia trubiek z vonkajšej do vnútornej jednotky je v zásade v plastovom žľabe. V cene riešenia je menšie búranie cez 2 steny, cez jednu obvodovú a jednu vnútornú. Omietanie, maľovanie, stierkovanie nie je v cene riešenia zahrnuté.

Je možné od zmluvy po jej podpísaní odstúpiť? Za akých podmienok?

Od zmluvy na dodanie diela je možné odstúpiť do momentu inštalácie, ale zákazník je povinný zaplatiť cenu obhliadky v hodnote 50 € s DPH, ak už bola vykonaná.

Ako je to s ovládaním riešenia ZEON Klima na diaľku prostredníctvom aplikácie v mobile? Čo na to potrebujem? Kde aplikáciu nájdem? Môže aplikáciu používať viacero členov domácnosti naraz?

Riešenia ZEON Klima Komfort majú Wi-Fi modul, pre ovládanie ZEON Klima prostredníctvom smartfónu musí mať zákazník v domácnosti internetové pripojenie s Wi-Fi routrom a dostatočným signálom medzi klimatizačnou jednotkou a Wi-Fi routrom. Zákazník následne môže ovládať klimatizáciu na diaľku aj mimo domova prostredníctvom aplikácie vo svojom smartfóne. Aplikácia je k dispozícii pre operačné systémy iOS (App Store) alebo Android (Google Play). Aplikáciu môže samozrejme po stiahnutí používať viacero členov domácnosti naraz.

Čo obsahuje ZEON Klima Multisplit 2 x 2,5 kW?

ZEON Klima Multisplit 2 x 2,5 kW obsahuje 1 x vonkajšiu jednotku, z ktorej sú napojené 2 vnútorné jednotky, medené rúrky a elektrické káble do 3 metrov vzdialenosti každej vnútornej jednotky od vonkajšej jednotky. Väčšia vzdialenosť medzi vnútornou jednotkou a vonkajšou jednotkou sa účtuje navyše. Systém Multisplit 2 x 2,5 kW nie je technicky identický s ostatnými produktami ZEON Klima – vonkajšia jednotka je úplne iná, taktiež samotná montáž je výrazne zložitejšia.